Translate

31 Ekim 2014 Cuma

Flormar Pretty Compact Blush-On P112 Pink allık

EviMerhaba :) Flormar Pretty Compact Blush-On P112 Pink allıktan bahsedeceğim size. Allık makyajın temel taşlarından biri. Ben de size severek kullandığım bu allıktan bahsetmek istiyorum. 


Işıltılı allık normalde pek sevmem ama kuralımı yıktırdı bana. Gerçekten çok memnunum. Kalıcılığı çok başarılı. Sabah sürdüğüm allığı akşama kadar yenilemeden durabiliyorum. Pigment konusunda oldukça başarılı buldum. Eksi olarak söyleyebileceğim tek şey biraz tozutması. Fırçaya çok almamak gerekiyor. Yoksa haddinden fazla pembe yanaklar edinebiliyoruz :)

Benim cildim sarı alttonlu olmasına rağmen kendime yakıştırdım. Ten de duruşu şu şekilde;

Fiyatı 12 tl, indirimlerde daha da ucuza alabilirsiniz.



BAKIMLI VE MAKYAJLI GÜNLER :)





flormar pretty compact blush

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder